1) Všeobecné ustanovenia
1.1) Servisné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o dielo (dalej len Zmluvy)
medzi zákazníkom a zhotoviteľom, uzavrenú v zmysle Obchodného zákonníka a Občianského zákonníka.
1.2) Zmluvou sa rozumie zhotoviteľom i objednávateľom podpísaný doklad o prijatí
zariadenia k prevedeniu servisného zásahu (dokument s názvom „Preberací protokol“).
1.3) Za uzavrenie Zmluvy sa považuje i neosobné predanie zariadenia k prevedeniu
servisn ého zásahu. Tímto je hlavne zaslanie zariadenia k oprave prepravnou službou alebo poštou, kde
objednávateľ vyžaduje svoju vôlu k uzavreniu Zmluvy o dielo buďto vyplneným a odoslaným webovým formulárom
„Objednávka opravy“ , alebo sprievodným dopisom zaslaný m spoločne so zariadením určeným k
prevedeniu servisného zásahu, v ktorom o servisný zásah písomne žiada. Podpis Zmluvy na strane objednávateľa
nahradzuje buďto podpis objednávateľa v sprievodnom dopise priloženom k zaslanému zariadeniu alebo
vyjadrenie sú hlasu s uzavrením Zmluvy odoslaním vyplneného webového formulára „Objednávka opravy“,
kde je objednávateľ na takéto vyjadrenie súhlasu s uzavrením Zmluvy pred jeho odoslaním upozorní tímto
textom : „Vyplnený formulár a jeho odoslanie je považované z právné ho hľadiska za platnú ZMLUVU O
DIELO uzavrenú v zmysle Obchodného zákonníka a Občianského zákonníka. Neoddeliteľnou súčasťou tejto ZMLUVY O
DIELO, uzavrené medzi zákazníkom a zhotoviteloem, sú SERVISNÉ PODMIENKY ZHOTOVITEĽA . Zákazník sa odoslaním
vyplnené ho formulára zaväzuje tieto servisné podmienky bez výhrad akceptovať.“
1.4) Servisné podmienky sú platné v aktuálnom znení a sú dostupné na webových
stránkach zhotoviteľa
www.fixit.sk – QUANTUMS TECHNOLOGIES, s.r.o. Ako súčasť Zmluvy platia Servisné podmienky
platné k dátumu prijatia objednávky zhotoviteľom.
1.5) Zákazník (ďalej uvedený ako zákazník alebo objednávateľ) má právo vyžiadať si
zdarma 1 výtisk servisných podmienok, platných ku dňu uzavrenia Zmluvy, prípadne sú k dispozícii 24 hodin
denne na webovej stránke servi sných podmienok.
1.6) Zákazník sa predaním zariadenia k servisnému zásahu/oprave a uzatvorením Zmluvy
slobodne zaväzuje plne a bez výhrad akceptovať tieto Servisné podmienky zhotoviteľa a bez námietok na ne
pristupuje.
1.7) Všetky zmluvné vzťahy sú uz avrené v súlade s právnym rádom Slovenskej republiky.
Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahmi neupravenými obchodnými podmienkami občianským
zákonníkom (č. 40/1964 Sb) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb). Ak je zmluvnou strano u iný
subjekt, riadia sa vzťahmi neupravenými obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Sb), všetko
v znení noviel.
1.8) Ak sa dostane niektorý článok Zmluvy alebo Servisných podmienok zhotoviteľa
vplyvom novely zákonov alebo vznikom záko nov nových do dočasného rozporu s právnym rádom Slovenskej
republiky, potom je platnosť tohoto článku ovplivnená aktuálnym znením príslušného zákona a prednosť má
znenie zákona pred Zmluvou a Servisnými podmienkami. Zneplatnenie časti Zmluvy podľa tohoto b odu nemá vplyv
na platnosť ostatných bodov Zmluvy a Servisných podmienok.
2. Cena za objednávku
2.1) Súčasťou Zmluvy je limitná cena objednávky, vychádzajúca z predpokladanej časovej
a materiálovej náročnosti objednávky, uvedená v Zmluve.
2.2) Ak nie je možné dopredu v okamžiku uzavrenia Zmluvy limitnú cenu stanoviť, potom
sa limitná cena objednávky stanoví ako predbežná cena v minimálnej výške 45 EUR/hod bez DPH. Požiadavka
objednávateľa na prijatie veci k oprave bez stanovenia predbežnej ceny je neoprávnená, keďže je v rozpore s
§ 636 odst. 1 občianského zákonníka.
2.3) Predbežná cena nie je stanovená na základe odbornej diagnostiky požadovaného
servisného zásahu technikom, preto si zhotoviteľ vyhradzuje právo stanoviť po prevedení odbornej diagnostiky
limitnú cenu objednávky novú, ktorá bude odpovedať zistenému rozsahu závad a predpokladanému rozsahu práce a
materiálu potrebných k realizácii servisného zásahu. Ak prekročí novo stanovená limitná cena predbežnú cenu
o viac než 10%, potom zhotoviteľ prácu na objednávke preruší až do doby, kým objednávateľ prejaví súhlas s
novou limitnou cenou.
2.4) Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu realizácie objednávky zjednanú
limitnú cenu i viackrát zmeniť, ak dojde v procese diagnostiky a realizácie objednávky k zisteniu skôr
neznámých skutočností, ktoré majú vplyv na cenu objednávky. Vždy si však zhotoviteľ vyžiada súhlas so zmenou
limitnej ceny na strane objednávateľa.
2.5) Ak neuvedie objednávateľ v objednávke inú maximálnu cenu, považuje vždy
zhotoviteľ za zjednanú limitnú cenu 75 EUR s DPH.
2.6) Zákazník je povinný zaplatiť zhotoviteľovi za prevedený servisný zásah naúčtovanú
čiastku, ak nepresiahne naposledy dohodnutú limitnú cenu o viac než 10%, a to bez povinnosti zhotoviteľa
ďalej účtovanú cenu so zá kazníkom konzultovať.
2.7) Zhotoviteľ se zaväzuje ZDARMA predložit objednávateľovi ku schváleniu limitnej
ceny objednávky, vychádzejúcej z výsledkov odbornej diagnostiky objednávateľom nájdených závad zariadenia.
Nie je však povinnosťou zhotoviteľa účtov ať objednávateľovi ZDARMA spoločne s cenovou ponukou taktiež prácu
a materiál, ktorý povedie k oprave zariadenia, ak je takéto zdelenie komerčne využitelné objednávateľom
alebo treťou osobou v neprospech zhotoviteľa.
2.8) Ak bude objednávateľ ešte pred odsúhlasením ceny objednávky požadovať po
zhotoviteľovi udelenie vyúčtovania práce a materiálu, ktorý povedie k oprave zariadenia, potom sa jedná o
požiadavku na dodanie produktu „diagnostika zariadenia“, zhotoviteľom poskytovaného za úplatu.
Cena produktu „diagnostika zariadenia“ je 10 EUR s DPH. Táto cena bude objednávateľovi, ktorý si
produkt vyžiadal, účtovaná aj v prípade následného odmietnutia realizácie objednávky zhotoviteľom, keďže
diagnostika príčin závady a zhotovenie cenovej ponuky je výsledkom časovo i odborne náročnej práce technika
a ďalších pracovníkov zhotoviteľa.
2.9) Pred dokončením opravy zariadenia môže objednávateľ od Zmluvy odstúpiť (tj.
objednávku zrušiť) v týchto prípadoch :
–2.9.1) Ak zhotoviteľ udelí objednávateľovi svoj zámer zvýšiť cenu opravy či údržby a
objednávateľ s touto cenou nesúhlasí. V takom prípade je však objednávateľ povinný uhradiť zhotoviteľovi už
prevedenú prácu a vzniknuté náklady podľa pôvodne dohodnutej ceny, keby mal objednávateľ z čiastočného
prevedenia opravy prospech (ak došlo teda napríklad k čiastočnému odstráneniu vady apod)
–2.9.2) Až do dokončenia opravy či údržby môže objednávateľ od Zmluvy odstúpiť (zrušiť
objednávku) i bez akéhokoľvek dôvodu, avšak v takom prípade je povinný objednávateľ zaplatiť zhotovitelovi
čiastku, ktorá pripadá na už vykonané práce a objednaný či dodaný materiál. Zároveň má zhotoviteľ právo od
objednávateľa požadovať náhradu účelne vynaložených nákladov súvisiacich s odstúpením od Zmluvy (doprava
materiálu od objednávateľa, odstupné subdodávateľom apod)
2.10) Ak odmietne objednávateľ zaplatiť cenu účtovanú podľa Zmluvy a Servisných
podmienok, bude toto jednanie považované za porušenie Zmluvy na strane objednávateľa. Ak nedojde k inej
dohode zhotoviteľa s objednávateľom, je zhotoviteľ oprávnený podle § 151 a násl. občianského zákonníka
využiť zadržovacie (retenčné) právo a vec objednávateľovi až do zaplatenia ceny nevydať.
2.11) V prípade, že si zákazník nevyzdvihne vec zverenú zhotoviteľovi k oprave do
6-tich mesiacov od ukončenia opravy a následnej výzvy k jeho vyzdvihnutiu, vykoná zhotoviteľ fyzickú
likvidáciu zariadenia bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zhotoviteľ si taktiež vyhradzuje právo takto
nevyzdvihnutú vec predať či inak využiť za účelom kompenzácie zákazníkom neuhradených nákladov vynaložených
v súvislosti s opravou zariadenia. Ak je zhotoviteľovi známa adresa objednávateľa a ak ide o vec vetšej
hodnoty (podľa nariadenia vlády č. 656/1 Sb. je vecou väčšej hodnoty vec presahujúca hodnotu 200,-EUR), je
zhotovitel povinný o zamýšľanom predaji alebo likvidácii veci objednávateľa vopred vyrozumieť a poskytnúť mu
primerenú dodatočnú lehotu dva týždne k vyzdvihnutiu veci.
2.12) Podľa § 656/2 občianského zákonníka je objednávateľ povinný vyzdvihnúť si vec
najneskôr do jedného mesiaca od uplynutí doby, keď oprava alebo úprava mala byť prevedená, a ak bola
prevedená neskôr, do jedného mesiaca od doručenia vyrozumenia o jej prevedení. Ak tak neučiní, je povinný
zaplatiť poplatok za uskladnenie vo výške 1,-EUR za každý začatý deň uskladnenia.
2.13) V dobe, po ktorú je objednávateľ v omeškaní (teda počínajúc uplynutím jedného
mesiaca od zjednaného termínu prevedenia opravy, prípadne od doručenia informácií o jej omeškanom
prevedení), prechádza na objednávateľa nebezpečie ztraty, zničen ia, poškodenia a náhodnej zkazy veci (§ 520
a § 522 občianského zákonníka).
3. Záruky
3.1) Zhotoviteľ poskytuje objednávateľovi na opravy výpočtovej a kancelárskej techniky
a spotrebnej elektroniky na prevedenú prácu záruku 3 mesiace a ďalšie 3 mesiace b ezplatný servis (zákazník
v prípade bezplatného servisu platí iba materiál)
3.2) Objednávateľ je povinný vo vlastnom záujme prekontrolovať plnú funkčnosť
zariadení do 24 hodín po prevzatí od zhotoviteľa. Na neskoršiu reklamáciu závad, ktoré priamo nesúvisia s
prevedenou prácou, nebude uznaná ako záručná. Tento odstavec sa netýka záruky na opravenú závadu.
3.3) Výnimky zo záruk :
–3.3.1) Opravy optických a zálohovacích mechaník ... záruka 3 mesiace na prevedenú
prácu.
–3.3.2) Repasia akumulátorov a nové batérie ... záruka 6 mesiacov na články proti
prebitiu, výraznú stratu kapa city jednotlivých článkov v batérii, rozletované spoje. Záruka sa nevzťahuje
na rovnomerný úbytok kapacity všetkých článkov batérie v dôsledku jej používania, čo je obvyklý jav bežný u
všetkých akumulátorových batérií.
–3.3.3) Predaj repasovanej výpočto vej techniky ... 6 mesiacov (okrem batérií
repasovaných notebookov, kde záruka nie je žiadna, na žiadosť zákazníka je však možné previesť ich repasiu
alebo výmenu so zárukou).
4. Záručné opravy
4.1) Zhotoviteľ je zo zákona povinný vyriešiť požiadavku na z áručnú reklamáciu do 30
dní od prijatia zariadenia k záručnej oprave.
4.2) Vyriešením reklamácie sa rozumie odstránenie reklamovanej závady alebo vrátenia
peňazí za predchádzajúci prevedený servisný zásah, prípadne uskutočnenie iného riešenia podľa dohody s
objednávateľom – primerané zníženie ceny opravy alebo úpravy
4.3) Požiadavky na záručné opravy nebudú uznané ako oprávnené v týchto prípadoch
:
–4.3.1) Ak nebude požiadavka na záručnú opravu uznaná zhotoviteľom ako oprávnená,
nebude na servisný pr ípad brať ohľad ako na záručnú.
–4.3.2) Ak je porušená pečatná plomba na reklamovanom zariadení
-4.3.3) Neprejaví se reklamovaná závada behom vstupných testov a nebude ani zákazník
schopný závadu viditeľne pred zhotoviteľom demonštrovať.
–4.3.4) Ak je príčinou závady nedodržanie pokynov v užívateľskej príručke k zariadeniu
alebo pokynov, ktoré zhotoviteľ uviedol v protokole o prevedenom servisnom zásahu.
–4.3.5) Ak je príčinou závady znečistenie zariadenia alebo zanedbanie periodickej
údržby.
–4.3.6) Keby bolo zariadenie použité v spojení s takým prídavným zariadením,
spotrebným materiálom, príslušenstvom alebo takým spôsobom, ktorý je v rozpore s pokynmi jeho výrobcu.
–4.3.7) Ak došlo k predĺženiu dlhšiemu než 7 dní od výskytu závady a jej reklamácie
(fyzického doručenia zariadenia k reklamácii k zhotovitelovi) u reklamácii závad, kde používanie zariadenia
bez ohľadu na závadu môže mať vplyv na zhoršenie reklamovanej závady alebo môže zpôsobiť iné škody na
zariadení.
–4.3.8) Ak nesúvisí p ríčina reklamovanej závady priamo s prácou prevedenou na
zariadení v rámci reklamovaného servisného zásahu, a to podľa textu prevedenej práce a výkazu účtovaných
položiek na výdajovom servisnom protokole.
–4.3.9) Z dôvodov ďalších vyplývajúcich z platné ho znenia týchto servisných podmienok
zhotoviteľa.
4.4) Ak nebude reklamácia z vyššie uvedených dôvodov uznaná ako oprávnená, reklamácia
bude vyriešena ako neoprávnená a objednávka bude braná ako mimozáručná s predbežnou cenou opravy 40EUR + DPH
bez nároku zákazníka na bezplatné odstránenie reklamovanej závady zhotoviteľom. Zákazníkovi budú naúčtované
náklady vzniknuté s nutným otestovaním zariadení a detekovaním príčiny závady až do výšky 40EUR + DPH +
náklady na prepravné.
5. Obmedzenie ručenia zhotoviteľa za zariadenie dodanej zákazníkom k prevedeniu servisného zásahu
5.1) Zhotoviteľ z princípu nemôže ručiť a neručí za dáta uložené na dátových médiách a
zariadeniach zákazníka a tieto dáta je oprávnený v priebehu servisného zásahu zmazať alebo pozmeniť. Žiadosť
zákazníka k zachovaniu dát vo zverených zariadeniach je teda braná ako neoprávnená a nebude na ňu zhotoviteľ
brať ohľad – táto žiadosť je neplatná i v prípade, keď je v Zmluve výslovne uvedená. Zákazník by teda mal
dáta pred predaním zariadenia k servisnému zásahu priebežne zálohovať. Pokiaľ túto možnosť sám nemá, môže
zálohu dát na vyžiadanie zaistiť zhotoviteľ na náklady zákazníka.
5.2) Zhotoviteľ neručí za skryté vady výrobku, ak na ne nebol zákazníkom preukázateľne
upozornený, za prípadné zhoršenia už existujúcich vád výrobku, ktoré existovali pred prijatím zákazky (napr.
praskliny, poruchy funkčnosti zariadenie, ktoré sa nepodarí opraviť a pod), za závady vzniknuté
opotrebovaním behom nutných vstupných a výstupných testov za závady k nim dochádza samovoľne behom prevádzky
bez vnútorných príčin (zlyhanie dátových a tlačových médií, strata kapacity akumulátorov, opotrebovanie
alebo zlomene ihly či upchatie trysky tlač. hlavy a pod) .
5.3) Zhotoviteľ ručí za funkčnosť zariadenie po servisn om zásahu v rozsahu zjednaného
v objednávke zákazky alebo v rozsahu odpovedajúcim bežným výstupným testom zariadenie prevedených podľa
vnútorných smerníc zhotoviteľa. Všetky závady nevyhovujúce týmto kritériám v prípade neskoršej reklamácie
budú považované za mimo záručnú záležitosť.
5.4) Nepodarí sa zhotoviteľovi previesť objednaný servisný zásah/opravu z dôvodu
technických alebo finančných, alebo ak odstúpi zákazník od opravy, bude zariadenie uvedené do pôvodného
stavu iba ak je to technicky možné a zap latí zákazník náklady na prácu s týmto spojenú podľa cenníka
zásahov zhotoviteľa.
5.5) Zhotoviteľ je oprávnený previesť na zariadenie technické úkony, ktoré sú nutné k
zisteniu finančnej náročnosti celkovej opravy / servisného zásahu, bez nároku zákazníka na bezplatné
uvedenie zariadenia do pôvodného stavu, ak nedôjde z technických či finančných dôvodov k dokončeniu zákazky.
5.6) Zhotoviteľ preberá hmotnú zodpovednosť za zariadenie zverenému objednávateľom k
prevedeniu servisného zásahu. V prípade straty zvereného zariadenie alebo poškodenie zvereného zariadenia
iných dôvodov než sú vymenované v Servisných podmienkach nahradí objednávateľovi škodu na zariadenie do
výšky skutočnej hodnoty zariadenia odpovedajúcej typu zariadenia, jeho veku a druhu poškodenia, s ním bolo
preukázateľne predané zhotoviteľovi k oprave. Ak nedôjde k zhode zhotoviteľa a objednávateľa vo výške
náhrady škody, potom zhotoviteľ na svoje náklady nechá výšku škody stanoviť certifikovaným súdnym znalcom v
obore výpočtovej techniky a takto stanovená výška škody bude oboma stranami považovaná za konečnú a
nespochybniteľnú.
5.7) Zhotoviteľ neručí za akékoľvek náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v
súvislosti s opravou zariadenia, tj. napríklad ušlý zisk, náklady na telefónne poplatky, internetové
pripojenie, dopravné a pod.
5.8) Pre prípad sporu vo veci závad alebo poškodenia zariadenia zverených
zhotoviteľovi k oprave je v záujme objednávateľa zdokumentovať pred predaním zariadenie nespochybniteľným
spôsobom – nafotením poškodených miest, viditeľného mechanického opotrebovania diel a pod. zhotoviteľ
nenesie zodpovednosť za také opotrebenia alebo mechanické poškodenia objednávateľom zverených zariadení,
ktoré nie je objednávateľ schopný preukázateľne deklarovať ako vzniklá u zhotoviteľa. Za preukázateľnú
dokumentáciu stavu zariadenia pred opravou sa nepovažuje jednostranné prehlásenie objednávateľa v Zmluve o
stave predávaného zariadenia – zhotoviteľ vykonáva všetky servisné zásahy na zariadeniach použitých a slovne
sa nedá stupeň opotrebovania jednoznačne a nespochybniteľne popísať.
5.9) U zákazkách predávaných objednávateľom zhotoviteľovi nepriamo (tj. webovou
objednávkou opravy alebo odoslaním zariadenia zhotoviteľovi zákazníkom) nemá objednávateľ možnosť ovplyvniť
text, ktorý uvádza zákazník v Objednávke opravy alebo sprievodnom liste zariadenia. Všetky texty uvedené
objednávateľom v takto prevedenej objednávke (Zmluve) sa berú ako jednostranné prehlásenia objednávateľa a
nie sú pre zhotoviteľa právne záväzné, aj keď sa tieto texty prenášajú bez zásahu zhotoviteľa automaticky do
textu Zmluvy a táto je na strane zhotoviteľa takto vytlačená v súlade s bodom 1.3. servisných podmienok.
Ďalej nemá zhotoviteľ za povinnosť v okamihu prijatia veci k oprave a uzavrení Zmluvy previesť komplexné
testy zariadenia, ktorými by preveril všetky tvrdenia objednávateľa uvádzané v Zmluve – mzvlášť tie, ktoré
nie sú na prvý pohľad, a to ako u osobného predania veci k oprave tak u zariadení predávaných k oprave
neosobne. Ak zhotoviteľ v priebehu zákazky zistí nesúlad medzi tvrdeniami uvedenými objednávateľa a
skutočnosťou, potom za nesúlad ne je zodpovedný a má právo uviezť texty Zmluvy do súladu so skutočnosťou.
Zároveň na tento nesúlad upozorní objednávateľa. Zistenie nesúladu tvrdení zákazníka so skutočnosťou je
zhotoviteľ oprávnený previesť kedykoľvek v priebehu riadenia zákazky, aj vo chvíli prijatia zariadenia do
opravy. Odstavec sa týka predovšetkým popisu stavu zariadenia, počtu dodaného príslušenstva a objektívne
ťažko zistiteľných údajov o zariadení na prvý pohľad neviditeľných, ako je prítomnosť, kapacita a stav
dátových nosičov, funkčnosť zariadenia, kvalita zobrazenia alebo tlače, hlučnosť, mechanické opotrebovanie
dielov, kapacita akumulátorov, obsah tlačiarenských náplní, konfigurácia zariadenia a pod.
6. Chybné diely a ich výmena
6.1) Zhotoviteľ sa v rámci opravy zariadenia zaväzuje ekologicky zlikvidovať vymenené
chybné diely na vlastné náklady, ak nepožaduje objednávateľ v Zmluve vrátenie chybných dielov po prevedenej
oprave.
6.2) Zhotoviteľ si vyhradzuje v prípadoch, keď je možnosť zoh nať servisné diely
omedzená alebo nerentabilná, právo v servisných zákazkách nahradiť originálne chybné diely odpovedajúcimi
ekvivalentnými náhradnými dielmi a súčiastkami, ktoré zaistí u opravovaného zariadenia požadované funkcie
rovnako kvalitne ako diel originálny.
6.3) Objednávateľ berie na vedomie, že u niektorých druhov opráv zariadenia dochádza
pri demontáži, diagnostike alebo výmene chybných súčiastok k nevratnému mechanickému, tepelnému,
elektrickému alebo chemickému poškodeniu týchto súčiastok a u takýchto prípadov nie je technicky možné
uviesť zariadenie do stavu presne odpovedajúceho stavu pred servisným zásahom, čiže nedôjde k úspešnému
dokončeniu opravy z technických, ekonomických alebo iných objektívnych alebo subjektívnych dôvodov.
6.4) O bjednávateľ berie na vedomie, že u zariadení opravovaných v „exchange
systému“ (chybný blok sa u dodávateľa mení celý za nový alebo repasovaný blok sa zárukou) nie je možné
požadovať vrátenie chybného bloku po oprave zariadenia, keďže chybný diel sa výmenou stal majetkom
dodávateľa, ktorý v exchange systéme poskytol za takto vymenený diel výhodnejšiu cenu než je cena bežného
objednania dielu u výrobcu. Keby zákazník v takom prípade na vrátenie chybného dielu trval, vyhradzuje si
zhotoviteľ odstúpiť od ponuky opravy za odsúhlasených cenových podmienok.
7. Špeciálne servisné podmienky platné pre servis (opravy, úpravy, upgrade, prestavby) PC zostáv
7.1) Pre servis PC zostáv platia vyššie uvedené servisné podmienky, ktoré sú doplnené
nasledujúcimi bodmi
7.2) Opravou, úpravou , upgrade PC zostavy sa rozumie výmena chybných alebo zákazníkom
určených komponentov za dobré alebo dodanie komponentov nových, ktoré prešli samostatne bez problémov
hardwarovými testami (viď popis testovacieho SW zhotoviteľa), alebo oprava poškodených komponentov.
7.3) Zhotoviteľ ručí za hardwarovú funkčnosť jednotlivých fakturovaných dielov, ktoré
boli v PC zostave vymenené alebo do nej dodané na základe ponuky zhotoviteľa odsúhlasené zákazníkom.
7.4) Zhotoviteľ nie je zodpovedný a neručí za akékoľvek problémy, zavinené vzájomnou
nekompatibilitou medzi hardwarovými komponentmi, medzi inštalovaným hardwarom a softwareom ani medzi
softwarovými produktmi.
7.5) Zhotoviteľ nie je ani zodpovedný za funkčnosť akéhokoľvek software vrátane
operačných systémov prevádzkovaných objednávateľom na servisovanej PC zostave.
7.6) V prípade požiadavky zákazníka na záručnú opravu nami servisovanej PC zostavy, ak
je uplatnená v záručnej lehote, platia nasledujúce podmienky :
7.7) V súlade s vyššie uvedeným obmedzením záruk bude pri akejkoľvek požiadavke
objednávateľa na záručný servisný zásah prevedená iba úplná hardwarová kontrola a testy funkčnosti
jednotlivých hardwarových komponentov fakturovaných pri reklamovanej oprave. Testy budú prevedené na
referenčnom testovacom zariadení zhotoviteľa.
7.8) Ak zistí zhotoviteľ na základe týchto testov, že jednotlivé komponenty vykazujú
problémy, bude požiadavka na záručnú opravu uznaná ako oprávnená.
7.9) V opačnom prípade zhotoviteľ reklamáciu neuzná ako oprávnenú a objednávateľ
zaplatí za prácu spojenú s prevedením testov za produkt „diagnostika zariadenia“ . Cena produktu
„diagnostika zariadenia“ je 10 až 16 EUR s DPH podľa náročnosti diagnostiky potrebnej pre
posúdenie reklamácie. Táto cena bude objednávateľovi, ktorý si produkt vyžiadal, účtovaná i v prípade
následného odmietnutia realizácie zákazky zhotoviteľom, keďže diagnostika príčin závady a zhotovenie cenovej
ponuky je výsledkom časovo i odborne náročnej práce technika a ďalších pracovníkov zhotoviteľa.